رنگین کمان

jane

غرق رویا
رنگین کمان

من عاشق رنگین کمانم . چون همه ی رنگ هایی که من برای زندگی به آن احتیاج دارم را داراست. با نگاه کردن به رنگین کمان خاطرات تلخ و شیرین زندگیم در مقابل چشمانم ظاهر میشوند و دوبا ره تکرار میشوند.

 

رنگ های رنگین کمان هر کدام مظهری از عشق و زندگیست درست مثل قطرات باران که برای من هر قطره اش مقدس و پاک است.

من رنگ های رنگین کمان را که به وجود آورنده ی حقایق خلقت هستند می پرستم .

رنگین کمان آنقدر زیباست که من تمام خوشی هایم را در آن میبینم و تمام غم هایم را با رنگ هایش تقسیم میکنم.

               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 / 3 / 1392برچسب:,ساعت17:21توسط jane |